-Bugün kimler gelecek?
-Kimler yeni müşteri?
-Hangi randevu saatlerim boş?
-Bugün hangi taksitler alınacak?
-Bu ayki kazancım ne?
-Paket satışları ne durumda?
-Personeliniz bu ay hangi işlemleri yaptı?
...
Cevap artık çok basit.
RANDEVU
Müşterilere kolayca randevu oluşturulması, randevuların yönetilmesi ve hatırlatıcılarla işiniz artık çok kolay.
PAKETLERİNİ OLUŞTUR
Çeşitli paket seçeneklerini kolayca yönetmenize, özelleştirmenize ve takip etmenize olanak tanır.
TAKVİM
Randevular, ödeme planları, işletme hatırlatmaları, iş akışını ve tüm etkinlikleri takvimden takip edebilirsiniz.
AKSİYONLAR
İş akışlarının otomatikleştirilmesi ve yönetim süreçlerinin basitleştirilmesiyle zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.
MUHASEBE / KASA
Güzellik merkezinizin muhasebesel işlemlerini, gelir/giderlerinizi kolaylıkla takip edebilirsiniz.
SMS
SMS ile müşterilerinizin özel günlerini, kampanyaları ve randevu değişikliği gibi bir çok bilgilendirmeyi kolaylıkla yapabilirsiniz.
MÜŞTERİ PROFİLİ
Güzellik merkezi yönetim yazılımı için tasarlanan detaylı profil sayfası ile tüm kayıtlı müşteri işlemlerini gerçekleştirebilir ve kayıt altına alırsınız.