Geçiş takip yönetim uygulaması,
turnike sistemleri ile entegre çalışarak
personel ve ziyaretçilerin giriş-çıkış
hareketlerini kayıt altına alan
ve raporlayan bir yazılımdır.
YETKİLENDİRME
Farklı personel gruplarına ve rollerine göre belirlenmiş erişim yetkileri atanabilir. Bu, sadece belirli bölgelere veya alanlara erişim izni olan kişilerin bu alanlara girmesini sağlar.
RAPORLAMA
Giriş-Çıkış verilerini analiz eder, günlük, haftalık veya aylık raporlar oluşturabilirsiniz. Personel devamlılığı ve ziyaretçi trafiği gibi konuları takip edebilirsiniz.
AKSİYONLAR
Uygulama yöneticisi, personel ve ziyaretçilere ait kullanıcı hesapları oluşturur ve her kullanıcıya uygun aksiyon ataması yapılır.
SMS
Otomatik bilgilendirme mesajlarıyla, ziyaretçileriniz ve personelleriniz ile aranızdaki bağı güçlendirin.
GÜVENLİK
Yetkisiz girişleri önleyerek kurum içi güvenliği arttırır.
KULLANIM ALANLARI
Ofisler, iş merkezleri, eğitim kurumları, hastaneler, sağlık merkezleri, fabrikalar, üretim tesisleri ve depolar.
ZİYARETÇİ VE PERSONEL PROFİLİ
Geçiş takip yönetim yazılımı ziyaretçi ve personel profil bilgilerini, finansal işlemleri ve iletişim bilgileri takibini sağlayabilirsiniz.